Selecteer een pagina

Werkzaamheden en tarieven

Een virtual assistent (VA) is een zelfstandige professional die vanaf een eigen locatie met eigen middelen jou ondersteunt door werkzaamheden over te nemen zodat jij verder kan groeien. Er zijn enorm veel werkzaamheden die uitbesteed kunnen worden zodat jij je tijd hier niet aan hoeft te besteden. Iedere VA heeft haar eigen expertise. Mijn expertise ligt bij het voeren van een administratie en het uitvoeren van backoffice werkzaamheden. Bij de over mij pagina kun je meer lezen over mijn achtergrond. De werkzaamheden die ik het liefste uitvoer zijn:

Administratieve werkzaamheden

  • Boekhouding (in- en verkoopverwerking, bankverwerking, memoriaalboekingen)
  • Overige financiële ondersteuning
  • Begrotingen opstellen
  • Budgetten bewaken
  • Overige administratie taken:
  • BTW aangiftes
  • Voorraadbeheer
  • Archiveren
  • Debiteurenbeheer
  • Contractbeheer
  • Digitaliseren

Backoffice werkzaamheden

  • E-mailbeheer
  • Agendabeheer
  • Klantenservice (telefonisch of per mail)
  • Contacten onderhouden met leverancier/klanten
  • Opstellen offertes
  • Versturen van nieuwsbrieven
  • Het regelen van relatiegeschenken
  • Artikelen bestellen
  • Organiseren van online en offline events
  • Drukwerk ontwerpen (flyers, visitekaartjes, bedankkaartjes)

Overige werkzaamheden

Zijn er meer werkzaamheden die jij wilt overlaten aan mij maar niet hierboven vermeld staan? Geen probleem, het is mogelijk dat ik deze werkzaamheden gewoon kan uitvoeren. Kan ik dit niet dan laat ik dit ook weten en breng ik jou in eventueel in contact met een collega VA.

Tarieven

De tarieven variëren van € 50,00 t/m € 65,00 per uur afhankelijk van de soort werkzaamheden. Indien je een vast aantal uren per maand wil vastleggen of veel uren nodig hebt kan er gekeken worden naar een pakket/abonnement korting.

Kan ik werkzaamheden van je overnemen? Vul het contactformulier in en ik neem contact met je op.